torsdag 1 april 2010

Regn, regn, dimma och städning...

Så ser dagen ut just nu iaf... Alltså regn, regn, dimma och städning... ;o)

Men jag hade iaf tur med regnet. Det va inte så farligt mycket regn när jag lämnade på dagis... Det blev värre efter att jag kom hem. Så det va ju skönt det iaf...
Nu har regnet mest övergått i tjock tråkig vit dimma... Men all fukt smälter ju snön så jag tänker inte gnälla.. :o)

Lite städning hinns med oxå... Vi ska bjuda Sofia och hennes Niklas på middag imorn och måste plocka undan liiiiiite iaf... ;o)

Så jo, jag borde väl inte sitta här men som gravid med hemsk foglossning behöver man pausa med... Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...