torsdag 8 april 2010

Lite mer vår dårå... :o)

En härlig dag har det varit idag! Hann få in all torr tvätt i garderoberna i förmiddags, bara ett lass kvar som inte hade torkat då. Känner mig lite stolt över mig själv...
Däremot känns det i kroppen att jag va i farten hela dagen igår...

Idag va Tony och jag till coop för att köpa en cykel till Sebastian men vi vågade inte chansa och köpa den utan honom. 20tummaren vi skulle köpa såg så liten ut i butiken... Så det får bli en tur till dit för att prova cykeln först...

På eftermiddagen fick jag ett härligt sms från Tony med en vacker blåsippa! Han hade hittat ännu fler än jag gjorde häromdagen. och tussilagosarna har bara exploderat fram nu! Såååå härligt!!!

Nu har jag tre trötta barn, som INTE kan sitta stilla... Det tar energi kan jag lova!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...