tisdag 27 april 2010

Har inte orkat sitta vid datorn så mycket sista dygnen därav tystnaden...

Kan iaf berätta att kalaset i lördags som jag bara nämnde lite i skymundan va en överraskningsfest för barnens farfar som fyllde 70 år i söndags.
Hela Tonys familj och även mina föräldrar var med och firade så vi var drygt 20 personer. Jättetrevligt och farfar blev riktigt överraskad.
Vi åt massor med räkor och ost och så kladdkakorna då... ;o)

I söndags följde jag och barnen med Tony till båtklubben. Ungarna fick åka korta turer med både farmor & farfar och mormor & morfar. Gissa om dom va glada! Vi har ju vår båt kvar på land två veckor till... På kvällen var jag helt död och det höll i sig igår.

Idag började dagen med en väldans massa värk så jag tog till dom starkare tabletterna. Dom funkade! Nästan för bra, för nu har jag diskat och plockat rent i köket, satt på en tvätt, vikt ett jättelass med ren tvätt plus att jag ska hänga det som ligger i tvättmaskinen nu... Kommer nog vara ett vrak i kväll... Men, men... Det är det värt för det är såååå mycket skönare med ett hem med ordning å reda. ;o)

Annat kul som hänt/händer är att vi ska på en lägenhetsvisning!!!!! Det är andra gången sen Oskar föddes som vi hittat en som vi tycker det är värt att titta på. Och den här gången gick vi vidare och får titta på den. Ska bara boka en tid. Det är en fyra på 123kvm!!! Ett rum och 43kvm extra mot nu.
Läget är inte det superroligaste... Eller, det ligger på andra sidan bron mot var vi bor nu så det är inte längre bort, men det är bilväg runt huset... Så det går inte bara att släppa ut barnen på gården på samma vis som nu. Men det är iaf värt en titt...

Och dessutom, jag ska få vara med på en fotografering för Willvin!!! Spännande! Kika här...

2 kommentarer:

  1. GUUUD va kul med fotograferingen!!!
    Och hoppas lägenheten är något att ha! kul att gå på visning iaf.. det kan jag sakna lite med att leta hus.. att gå å titta på alla fina hus och hur folk har det ;-))

    Hoppas du inte får ont ikväll

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli superskoj. Ska dessutom åka dit med Lindisen!

    Och ännu mer spännande med lägenheten!! Skulle va skönt med 40kvm till... ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...