tisdag 23 mars 2010

Vårkänslor mitt i regnet...

Måste vara våren som ger mig energi. För trots att jag sista dygnen har haft sjukt ont i fogarna och även sover dåligt pga det så har jag faktiskt hunnit med massor här hemma. Jag har, den här veckan, redan hunnit med, att stryka och sätta upp gardiner i sovrummet, vardagsrummet och i köket och har bytt ut alla dukar med... Plus att jag har rensat min, Emilias och Tonys garderober... Och som inte det vore nog så hann jag med att vika upp det sista lasset med tvätt och tog hand om en ikeakasse med underkläder som har legat läääääänge... Känns så himla bra!!! Även om det innebär att jag är ännu mindre rörlig nu än jag va i helgen så jo, det känns bra!!!!

Idag var jag även en snabbis till Handen och handlade nytt modem. Så numera funkar allt som det ska här hemma med tv och datorern. Äntligen... Surt är det bara att vi köpte en ny router för enligt telia va ju den felet, men icke, den gamla funkar så fint nu... Nån som är intesserad av en router??? ;o)

Emilia har fortsatt att gå utan blöja på dagarna och det fungerar jättebra! Har varit några små skvättolyckor men det är knappt så dom räknas... ;o) Häromkvällen hann hon somna till i vår säng innan vi kissade henne och då hade vi den hittills ända rejäla olyckan.. Alltså inte bra hennes fel. Jag är så stolt över henne! :o)

Just nu är Sebastian på scouterna, Emilia ser på bompa och Oskar spelar (hmm... Lat mamma här, han skulle ha avslutat till bompa... ;o)
Tony har meckat med bilen och är nu energisk och försöker skotta fram brunnen utanför porten så det inte ska bli översvämning varje gång det regnar lite mer...

3 kommentarer:

  1. vad duktig Emilia är, för inez går det oxå väldigt bra just nu =)

    SvaraRadera
  2. Och vad duktig Tony är...

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Var med och tävla i min blogg.
    Just nu pågår en i samarbete med Smått & Snyggt och en med lAim Design!

    http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

    http://lindet.blogg.se/2010/march/pasktavling-med-smatt-snyggt.html


    Lycka till!

    Kram Linda
    lindet.blogg.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...