tisdag 16 mars 2010

Torsdagsmiddag på en tisdag

Blev plättar till middag idag. Jag stod i över en timme och stekte. Men mumsigt blev det. Serverade dom med sylt, grädde och glass. Alla åt tills det inte fick plats mer i magarna. Även lite bus hann vi med. ;o)





Tony gjorde snögubbar/högar åt ungarna. :-)
~~~
Idag har Emilia gått hem från dagis utan blöja! Sååå duktig. När hon kom hem gick hon på toaletter, utan "pottringen" och bajsade dessutom!!!! Första gången! Och dessutom krävde hon stora bestick till maten. Min lilla sessa börjar bli stor ju!!! Jag är så stolt över henne!!

2 kommentarer:

  1. du SKA vara stolt! WOW lixom! och du, vilken UNDERBAR middag! måste köppa ett plättlägg, är lixom inte samma sak med pannkakor som med plättar =)

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Och ja, en riktig plättlagg är super! Och jag steker hellre plättar än pannkaka... Jag hade tur att ärva en från mamma. :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...