söndag 21 mars 2010

Långa tråkiga söndag....

Som rubriken säger... En lång tråkig söndag.... Hade planerat att trotsa min värkande fogar och gå med hela familjen till simhallen men efter att barnen, iat för 10 minuters städande, har lyckats vända upp och ner på hela rummet så ger jag upp... Jag orkar inte gå iväg med barn som är på det humöret...

Får se vad vi hittar på istället när barnen har städat upp i rummet... Nånting måste vi ju hitta på men vad är frågan... Dom måste ju roas på nåt vis men det är inte så lockande att göra nånting roligt med barn som inte lyssnar för fem öre...

Till nåt roligare... Igår var jag på bio med Andrea och en kompis till henne. Vi åt middag på Heron City innan och såg sen Remember me... En helt okej film men inget jag blev superförälskad i. ;o)

I fredags var jag och maken en sväng till stan. Dels till jobbet för att lämna in mitt nya läkarintyg, har fått sjukskrivningen förlängd till den 30/4.
Sen åkte vi in till city och strosade lite och åt lunch i Kungshallen. Trevligt med lunch så där...

I torsdags var jag till Handen i min ensamhet. Var på HM och shoppade den underbart söta plyschdressen med groda på till bebisen. :o) Passade även på att fika hemma hos Sofia med henne och Pia.

Så en helt okej vecka som tyvärr inte verkar vilja avslutas lika trevligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...