torsdag 11 mars 2010

Bläääääääääääääääää!!!!!!!!!!!

Inte min kväll idag.....

Först missar jag bussen precis... Men ingen fara, tåget går ju ett par minuter senare... Men nä, inte idag. För idag va tåget inställt!!!
Fick minsann finna mig i att stå och frysa i 35 minuter OCH dessutom bli ifrånåkt av ersättningsbussen!!!!!!!!!!!

Kommer hem och Oskar har fått en sååååå efterlängtad kalasinbjudan till en av sina bästa kompisar. Problemet är bara att det är på lördag kl 13-15. I Nynäshamn!

Det är meningen att vi ska lämna barnen hos mormor och morfar nån gång runt lunch för att få ett barnfritt dygn. För första gången på ett år. Och för att fira vår bröllopsdag.... Jahapp... Så om vi ska åka och lämna barnen, kommunalt som det va tänkt, efter kalaset är vi tidigast i Orminge vid kl 17!!!
Jippi INTE!!!!

Och hur gärna jag än vill ha min barnfria helg så kan jag inte va så taskig att jag säger nej till Oskar för det är typ årets kalas för honom....

Bläääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...