måndag 15 mars 2010

2-årig bröllopsdag och försvunnet inlägg...

Idag har jag och min älskade make varit gifta i två år!!!


Fotograf Andrea Haake
Shit vad tiden går!!! Skulle gärna göra om det igen. Allt från inbjudningarna, till dekorationerna, till kyrkan och festen efter. Det var en helt underbar dag och massor med människor var med och gjorde den så bra!
~~~
Uppdaterade bloggen igår med bild, från mobilen, med en underbar bild på Emilia. Trodde jag... Nåt hände tydligen för inlägget finns liksom inte... Men här kommer bilden iaf. Emilia, som en längre period varit livrädd för dammsugaren, bestämde sig för att dammsuga med mamma igår. hon var så duktig min lilla sessa. Men det var med skräckblandad glädje hon gjorde det. ;o)

Idag har jag varit Liljeholmen och lunchat med Martina. Dom har en riktigt god salladsbuffé där så jag tackade ja snabbt när hon frågade om jag ville träffas där. Det var en riktigt mumsig lunch och väldigt trevligt sällskap. Vi vaggade fram som två ankor med våra magar i vädret. ;o)

~~~
Jag har även fått veta idag att jag är en människa som tror att jag vet allt och kan allt för att jag ifrågasätter saker som jag tycker låter konstigt och för att jag som person är en människa som vill hjälpa den som har problem eller har det jobbigt... Men tydligen är det inte okej att tycka att saker är konstigt eller att försöka hjälpa... Trist, men sant... Tyvärr verkar jag förlora en vän, som jag tyckte riktigt bra om, pga det här. Men det är väl bara att acceptera läget, att vi ser helt olika på saker och ting här i livet och att vi kanske därför inte passar ihop som vänner....?

2 kommentarer:

  1. grattis till brölloppsdagen! trist med vänskap som förstörs pga sånna saker....
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Och ja, men tyvärr verkar det vara så...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...