torsdag 11 februari 2010

Ljust ut!!

Åhh, det är ljust ute på mornarna nu! Såååå himla skönt! Man märker att våren är på ingång även om det fortfarande är vinter ute. På dagarna börjar det höras småfågelkvitter och så fort solen är framme så är det drippdropp från taken.
Jag vill gärna har vinter över sportlovet så det blir det "riktigt" sportlov men sen får våren gärna komma över natten.

Tänk bara, inte en massa tjocka vinterkläder bara lite lager på lager med vårkläder!
Fast å andra sidan, med tanke på den stora mängden snö som ska smälta bort så kommer det nog bli en ganska blöt vår i början. Men iaf. Bara tanken på våren gör mig glad!!!!


Igår va jag tillbaka på jobbet. Och gissa vad. Min chef har INTE ändrat i schemat så det stod att jag skulle sluta 16.00 ist för 14.30. Men jag sa bara att jag måste gå tidigt. Känns inte riktigt som att det är mitt problem. Jag har ju ändå lämnat in ett läkarintyg på att jag ska jobba 50% så då får dom fixa tiderna i övrigt.

Idag ska jag träffa Martina och min guddotter Hannah. Ska bli skojs. Dessutom ska jag förbi babyplanet och hämta ut min babybox! Spännande!!! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...