fredag 19 februari 2010

Lite uppdatering av dagen då...

Lek ute - näe, så långt kom vi inte. Har en liten fröken här som bara VÄGRADE klä på sig så vi stannade inne...

Läkarbesök - där gick det bättre. Va en jättetevlig läkare på vårdcentralen. Va inga problem att få vidare sjukskrivning. Hon sa bara att hon inte kunde sjukaskriva mer än en månad i taget och det gör inte mig nåt. När hon skrev intyget frågade hon om jag ville ha på 75% eller på 100% men jag svarade att det räckte med 50% än så länge. Lite chockad skrev hon 50% en månad till. Jag förklarade att det faktiskt fungerar med 50% än så länge och att jag i stället hör av mig när det inte går längre. Det tyckte hon lät bra. :o)

Nu ska vi äta en god middag! Det blir klyftpotatis och fläskfilé och champinjongryta. MUMS!

Ikväll ska vi göra en stor fruktsallad till vårt fredagsmys. Och barnen blev sååååå glada när vi sa det. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...