söndag 17 januari 2010

Sååååå seg!!!

Har mått mer illa några dagar igen. Inte kul!!!! Är v14+0 = 15:e veckan! Tiden tickar på... Uppifrån början magen se lite gravidig ut men från sidan är det bara en stor degklump!!! ;o)

Idag har det varit en jobbig och omtumlande dag... Fick bla skäll för att somliga fick veta bakvägen att jag är gravid. Är f*n inte mitt fel!!!! Jag har inte bett nån komma och snoka reda på vad jag skriver på familjeliv bland nästan 50 miljoner inlägg! Och sen att dessutom sprida ut det utan att prata med mig eller Tony!!!
Så blir arg på rätt person tack!!!!!

Men mitt i allt mörkt den här helgen har jag faktiskt ljus! Har hittat en ny vän! Johannah, Emilias fd dagiskompis Ossians mamma! Hon har samma humor som mig och verkar fatta min sjuka humor och virriga sätt! Känns riktigt bra!!!!! :o)

Och ännu mer bra; hittade mammabraxor till jobbet igår!!!!!

3 kommentarer:

  1. Åååh vad go du är! Tänk vad bra att vi snuskhummrar hittade varandra! ;-)

    SvaraRadera
  2. härligt med nya vänner! skulle oxå behöva några...

    SvaraRadera
  3. Haha en snuskgumma till alltså...hur blir den här fredagen kan man undra....

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...