torsdag 21 januari 2010

Pinnoccio, det är jag det...

Ja, precis... Jag har blivit kallad för pinoccio! Av min egen mamma!!! Känns så bra! Inte!

http://www.facebook.com/album.php?aid=151209&id=702012200&l=cd16d883a3
Här kan ni kika själva....

Funderar på ett inlägg tillbaka typ att jag hellre önskar mig dvd-boxen av Vita lögner. Hehe... Undrar om poletten trillar ner då....?

Jaja...

Idag har jag jobbat å slitit, igen... Och idag har stora djungeltrumman gått på jobbet.
Först kom min chef och frågade lite försiktigt om jag är gravid. Men hallå liksom, han godkände ju inköp av mammabyxor! Hahahahah!!!!

Senare på dagen kom hans chef och kollade hur det var med mig och hur länge jag planerade och jobba och frågade om jag var orolig för försäkringskassan... ;o)

Nu sitter jag sååå seg i soffan medan min söta sjuka make springer i tvättis. Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...