torsdag 28 januari 2010

HELG! ;o)

Efter en väldigt inte ansträngande vecka på jobbat har jag numera helg! Så skönt!!! Jobbade ju i måndags, va hemma och va sjuk tisdag och onsdag och passade på att möblera om för fullt... Till mina fogars stora lycka. Inte!
Idag har jag jobbat en kortdag. Skönt. Hann med att gå på systembolaget och shoppa inför morrondagen. Nice!

Tyvärr va inte hela resan hem lika rolig. Tog dubbelt så lång tid idag mot i vanliga fall... Men det är ju samma kaos med tågen varje gång det kommer mer än en centimeter snö ju...

Egentligen ska jag inte sitta här och surfa runt utan borde fortsätta med lite mer städning och fixning inför morrondagen. Ska ha tjejmiddag för att fira min födelsedag. Ska bli såååååå skojs!

Imorn ska jag dessutom va barnvakt åt världens sötaste Oliver medan hans söta mamma Johannah ska till doktorn... Ska bli spännande att se hur det går. ;o)

Nä, om man skulle vara lite seriös en stund och få nånting gjort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...