tisdag 19 januari 2010

Fattig som en kyrkråtta...



Jahapp... Ingen lön för mig den här månaden... Eller jo, lön blir det... Hela 660:- kommer jag få i lön... Resten av månaden va jag ju sjukskriven. Men jobbet har inte anmält mig till försäkringskassan!!!!!!!! Upptäckte jag idag av en slump... Shit va arg jag är!!!!!!
Jaja.... Hade faktiskt en riktigt bra dag innan det uppdagades.
Va i Handen på förmiddagen och köpte en födelsedagspresent till mig själv. Jeanskjol som sitter sååååååå skönt!!!!
Hittade dessutom en body som va såååå söt! Fanns inte i rätt storlek där så jag drog i väg en massa mms för att mina söta vänner skulle hålla utkik och Martina har hittat den!!! Underbart!!!




1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...