måndag 18 januari 2010

En låååååång dag!

Har jobbat och slitit idag. Började redan vid tio idag. Vi va dessutom kort om personal. Men det gick riktigt bra. Va en helt klart okej dag idag... Fram till efter lunchen. Då ville inte kroppen va kvar längre. Mellan 14.30-16.30 var det bara att bita ihop och leva på alvedon.
Ska väl kanske ta mig tid att ringa min bm och se om jag kan få lite sjukskrivning....

Annars känns livet bättre idag. Lever fortfarande i ett litet lyckorus över den fina bakgrunden till bloggen. Tänk att nåt sånt litet kan göra en så lycklig. ;o)

Emilia sötnosen sov på soffan när jag kom. Vi bäddade ordning hennes säng och gav välling för att lägga henne för natten. Då kom hon på att det va Bompa och piggnade snabbt till...

Nu en timme senare ligger istället min krassliga söta make och snarkar på soffan... Med Oskar ovanpå sig... ;o)

Imorn får jag en lugn dag. Är ledig! Så skönt! Ska till frissan på eftermiddagen och tänkte åka till Handen på dagen och shoppa födelsedagspresent till mig själv. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...