lördag 14 mars 2009

Schlager och barnfritt!!!

Snabbsurfar lite på Tonys dator. Härligt med en dator som funkar som den ska.... :-D

Idag har vi lämnat barnen hos mina föräldrar. Tony trodde vi skulle dit och äta middag så det blev en överraskning för honom att vi skulle vara barnfria.
Han och jag åkte och käkade kineskisk på söder och sen kollade vi om det gick nån kul biofilm men hittade inget så vi åkte hem ist. Njuter av tystnaden och saknar mina små.

Kollar melodifestivalen. Ingen direkt superhit måste jag säga! Fast jag gillar Carolines Snälla, snälla grymt mycket!

2 kommentarer:

  1. jag avskyr snälla låten men rätt låt vann verkligen INTE den sög fan mer än snälla tror jag. hoppas ni hade mysigt igår barnfria!

    SvaraRadera
  2. vad mysigt å få vara lite barnfria =) ja carolines låt va min favorit oxå, verkligen inte den som vann =(

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...