söndag 22 februari 2009

Sjuk, sjuk, sjuk...

Och ännu mera sjuk!!!!

I torsdags fick jag beöka läkaren igen. Nu för att få sjukintyg. Blev sjukskriven till onsdag. För febern vill inte släppa. Suck och bläää!!!

Tony är lika dålig han. I fredags natt låg vi och skallrade tänder bredvid varandra. Inte skoj!
Nu har dessutom Emilia fått feber igen!!

Så om nån har några friskpiller eller liknande, skicka hit dom!!!

Trevligt är dock att det snöar!!!! Ordentligt med snö! Har kommit nån decimeter med tung snö sen igår kväll. Grabbarna är helt lyriska för nu har dom äntligen kunnat ta fram snowracern.
Själv är jag mest bara seeeeg!!!!

1 kommentar:

  1. Fy och blää för sjukdomar!!! Nu är även min minsta pojk sjuk.. i magsjuka!

    kram på er och krya på er!

    kolla in på min sida.. du är utmanad ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...