måndag 15 februari 2016

Blombud,bad och kaos!

Söndagen blev inte riktigt som planerat. Men riktigt bra ändå. Blombudet med blommorna från Spot and Tell kom redan på förmiddagen. Som ni ser på bilden var det riktigt vackra rosor! Kort där efter började Malin och Oskar tjata om att gå och bada. Sagt och gjort, vi gick till simhallen. Alla utom Emilia. Vi hade ett par riktigt härliga timmar där. Massor av tjo och tjim och dykande. Det får vi göra om med andra ord.

Kvällen blev lugnare. Men det blev inget serietittande. Så långt kom jag inte. Hahaha. Vi fixade ordning lite mer här hemma istället. Idag har den mesta tiden gått till att vänta på att dom skulle blir klara... På lappen stod det att arbetet skulle utföras mellan 8.00 och 17.00. Jippi yeay. Eller inte. Men dom kom redan vid niotiden så det var ju helt okej. Men tji fick jag. Dom såg till att dra in kabeln/fibern, vad det nu heter, och sa sen att dom skulle komma tillbaka efter lunch. Tiden har tickat på och jag har hört att det har borrats i huset... Först halv två dök dom upp igen... Jag vill ju återställa ju!!

Positivt är dock att vi slipper få kabeln i taket hela vägen från hallen genom hela vardagsrummet. Dom skulle dra ner den till golvet direkt efter garderoberna i hallen. Yeay. Det kommer se mycket bättre ut. Så skönt så!

Så nu hoppas jag att det ska bli klart snart så jag får börja ställa tillbaka möblerna. Det är kaos just nu. Ni får se några mörka bilder tagna på facebook här nedan... Taskig kvalité men ni förstår grejen.. Jag vill ha tillbaka mitt hem. ;)
 Just nu står dessutom frysen mitt i hallen för att dom ska komma åt väggen... 
 Tjejernas rum är lagom kaos eftersom allt från hallen hamnade där igår kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...