onsdag 17 september 2014

Njuter av nuet!

Idag är en bra dag. Jag känner det i hela mig. Solen strålar för fullt, sensommaren tar små steg mot hösten. Det blir vackert ute. Morgnarna fylls av dagg- och dimmdränkta spindelnät.

Idag gillar jag vad jag ser i spegeln med. Riktigt mycket. Jag trotsar onda fötter. Det kan inte bli så mycket värre så idag får jag snyggare hållning med favoritklackar på.

På väg på ännu en vinspotting med Spot and tell njuter jag av livet. Tar vara på stunden med positiva känsla i hela kroppen. Jag vet att vardagen knackar på igen om några timmar... ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...