tisdag 15 juli 2014

En bra start!

Gomorron! Idag kommer jag vara trött. Kunde bara inte somna igår. Sjukt irriterande. Fast just nu känner jag mig ganska pigg. Men blev lite förvånad nyss. Telefonen ringde. Strax före halv åtta. Vem ville mig nåt då liksom..?
Det var bemanningen som ville boka en massa tider i augusti. Ja tack! Så en bra start på dagen helt enkelt.

Gårdagen var inte så dum den heller. Efter middagen - åh jag improviserade ihop värsta goda crabsticksoppan! - kom Camilla över på fika. Den till synes totalt misslyckade smulpajen blev mumsig värre! En massa blomprat på balkongen ledde till att jag gick med hem till henne. Så det blev verkligen en trevlig kväll. Och nu i kväll är jag bjuden på middag där. Nice, nice!!!
Men först väntar en dags jobbande! I solsken! För efter regn kommer solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...