onsdag 4 juni 2014

Bara en vanlig dag...

En seg morgon. Men jag kom upp i tid och förberedelser ihop med en sjuk make gjorde att jag hann äta frukost hemma. Mycket trevligare än att äta på vägen... Andra arbetsdagen är här. Jag är inte lika nervös som igår. Bara nästan. Fast på ett annat sätt... Den här gången vet jag ändå vad som väntar även om jag inte har utfört jobbet själv innan.

Nu sitter jag på bussen. Utanför är det nåt mellanting på regn och dimma. Grått men ändå inte jättemörkt. Lite trist. Fast jag tar hellre det här mulna vädret nu, mitt i veckan, än till helgen när vi är långlediga. ;-)

Hoppas ni andra får en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...