torsdag 10 april 2014

Påfyllt!

Gårdagen blev riktigt bra! Förutom att jag hann med en hel del skolarbete så var jag ju på ikea med Johanna. Porslinet har utökats. Jag konstaterade att vi inte klarar oss på den mängden jag köpte i vintras. Så istället för att behöva duka med olika sorters porslin när vi är många rensar jag nu ut "finporslinet" och fyller på med mer "vardagsporslin". Jag är supernöjd! Skåpen fylldes på med lite fler dricksglas med. Och när jag ändå höll på så flyttade jag ordning i skåpen. Skönt att få det gjort.

Jag skulle sen har satt igång och hårdpluggat. Men så blev det inte. Dagens strålande solsken jag energi och jag fortsatte rensa och fixa. Inga stora förändringar men ändå såna som gör en hel del. När jag ska hämta Malin ska jag passa på att handla krokar. Nu ska klockorna upp på väggen igen i vardagsrummet. Dom har inte kommit upp igen efter tapetseringen.

Nu har jag hunnit med att slänga i mig både frukost och lunch. Jag har pausat med lite pluggande mellan varven då jag fick en komplettering på min html-uppgift jag slogs med häromveckan. På nåt vis hade jag lyckats få den att bli knas trots att den var okej i datorn innan jag skickade in den. Men inga problem. Det var bara smågrejor. Som tur är. :)

Nu ska jag se till att få in kompletteringen, göra klart min andra uppgift och samtidigt njuta av solen som skiner utanför fönsterna. Och det är så härligt att se hur träd och buskar sakta men säkert blir allt grönare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...