tisdag 25 mars 2014

Våffeldagen och mutter...

 Tisdag. Utan barn hemma. Karantänen är hävd och Malin är på dagis. Så skönt. Det behövde jag idag. ;) Ett betygssamtal är avklarat. Kändes helt okej. Nu ska jag fortsätta med mina andra uppgifter i nya kursen. Dom som skulle vara så lätta... Men just det... att leka med html-koder var inte riktigt lika enkelt som jag mindes. Eller så har det förändrats för jag tycker inte dom koder jag minns att jag har använt funkar... Och skapa en blogg. Lätt. Men att fatta wordpress. Mindre lätt. Och inte sjutton hittar jag hur jag ska ändra på teckensnitt och färger i wp heller. Såååå irriterande! Det blir ju inte som jag vill... Jaja, det blir nog bra. ;) Hoppas hinna klart snabbt så jag kan fortsätta läsa min braiga bok. Hann till biblioteket igår kväll så nu har jag påbörjat Sofie Sarenbrants Istället för dig. Spännnade läsning!

I dag är det dessutom våffeldagen! Yeay! Mums! Räkorna ligger på tining. Det kommer serveras en variant med räkor, rom, gräddfil och grönsaker. Och en med sylt och grädde. Mums!

1 kommentar:

  1. Tack för påminnelsen! Det får bli våfflor hemma hos oss också.
    Men jag tror banne mig att jag kör barnvarianten med glass, bär och grädde istället för vuxenvarianten idag...Mums!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...