fredag 28 mars 2014

Sol, sol, sol!

Japps, idag skiner jag i kapp med solen! Det syns på både kläder, väska, makeup och humör! Idag doftar det vår och vackert väder ute!

Det var inte väder för att sitta inne och plugga i alla fall. ;-) Det blev en tur till VH för att möta upp Sofia. Lunch och massa snack. Te i solen. Nu är jag på väg hem för att sätta mig med skolboken i solen. Får se om jag passar på att hämta hem tjejerna först så kan dom vara ute och leka medan jag pluggar.

Och just det... Jag fick in uppgifterna till slut. Efter många om och men. Och ännu fler svordomar. En massa googlande och till slut, ett dygn försenad, bara blev aööt rätt. Så nu hoppas jag att läraren godkänner det. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...