lördag 8 mars 2014

Baka, tackat nej och nästan klart!

Så var det äntligen helg. Sovmorgon halva dagen. Eller nä. Sovmorgon till halv sju. Alltså en kvart extra... Men det känns helt okej att vakna till strålande solsken och blå himmel.

Idag ska jag och barnen med bada med farmor medan maken går på kurs. Och håller vädret i sig ska vi passa på att vara ute en sväng med. Men innan vi gör nåt av det ska jag baka frallor. Oskar sa att vi måste ha fika med oss till simhallen. :-)

Kanska ska uppdatera om lägenhetsvisningen med. Vi valde att inte tacka ja. Ytligt, som tapeter och sånt, hade vi kunnat fixa men en trasig parkett i vardagsrummet känns inte lika kul att fixa själv. Den va i jättedåligt skick och värden hade inga planer på att göra nånting åt den. Man fick lägenheten i det skick den var. Vi kände att vi inte ville offra över tio år i bostadskö hos nuvarande värd för att hamna hos någon som inte kändes riktigt bra.

Så vi fortsätter fixa här hemma istället. Och nu är det snart bara väggarna kvar! Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...