måndag 20 januari 2014

Klart och farligt!

Yeay! Ännu en bock i listan på inlämnade uppgifter! En artikel och en novell är precis inskickade. Hoppas det går bra. Johanna, som fick äran att feedback-läsa, meddelade att det inte var nåt fel på min fantasi. ;)
Nu ska det koncentreras lite på företagsekonomin en stund innan jag ger mig iväg på lektion. Men det är mycket, mycket roligare att surfa på ikeas hemsida. Jag hittade ett såååå fint porslin som jag vill ha. Funderar på att låta maken slippa köpa present så kan jag åka och köpa det istället. ;) Hittade mycket annat kul också... Ikea är farligt minsann. *fniss* Mindre kul är väl att vi skulle behöva åka och köpa en ny säng. Eller madrasser i alla fall. Det är inte lika billigt... Men helt klart värt det i slutändan.

1 kommentar:

  1. Nej, din fantasi är det absolut inget fel på....inte den snuskiga delen iallafall hehe
    ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...