torsdag 7 november 2013

Poäng hit, poäng dit...

Ja men åh vad kul. Eller inte! Har varit i skolan idag och pluggat tillsammans med en klasskompis. Passade samtidigt på att leta reda på studieyrkesvägledaren för att kolla hur många poäng jag måste få ihop under nästa termin. Jag får ju behålla några poäng från gymnasiebetygen. Men hon hade inte alls tid att ta reda på det. Eller att meddela kön med folk som ville träffa henne att hon snart skulle på lunch utan rätt vad det var så gick hon bara... Kändes lite surt, speciellt som jag vet att hon inte ens behöver räkna efter på mina betyg, hon antecknade poängen i våras... Ja, ja... Jag får väl leta ämnen jag kan tänka mig att läsa så länge. På skolan jag går i nu får jag bara ihop 300 poäng vilket är mindre än heltid så jag måste söka mig utanför kommunen oavsett. Hoppas kunna hitta alla kurser på samma plats då...

Jag vet att jag vill läsa engelska men längre än så har jag inte kommit. Och jag vill inte läsa på distans... Men det blir nog bra! ;)

1 kommentar:

  1. Tycker du kan hitta något i Solna kommun då så vi kan äta lunch ibland! (Äsch skit i att det är långt

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...