söndag 20 oktober 2013

Bara ändå liksom...

Söndag morgon. En lugn sådan. Malin fick jag att somna om. Skönt, hon behövde verkligen det. Sebastian och Tony sover dom med. Emilia och Oskar ser på film. Själv ligger jag och samlar ork för att stiga upp. Magen har morrat efter frukost en lång stund.

Igår var det bara jag ocv tjejerna hemma på dagen. Sebastian var iväg med scouterna, Tony och Oskar gjorde båten klar för vintern. Jag började plocka och göra ordning här hemma men den envisa förkylningen stoppade mig. Orken är verkligen minimal. Inte kul alls.

Idag tänkte jag skriva lite skolarbete på förmiddagen och i eftermiddag får vi besök. En lugn söndag med andra ord. Vi ska nog ta oss ut en stund med. Det är så fint ute nu när temperaturen ligger strax ovanför nollan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...