fredag 13 september 2013

Nu tar jag helg!

Jahapps... Då är veckans alla måste klara. Alla inlämningsuppgifter är inskickade. Härligt! Jag har Doktor Glas kvar att läsa i men det gör mig inget. Jag gillar boken och jag gillar att läsa! Så om en liten stund tar jag helg! Yeay!

Hade jag vetat att det skulle gå så snabbt att bli klar med naturuppgifterna hade jag nog planerat in några timmar till med bästa svägerskan idag. Hon åkte iväg med tåget samtidigt som mig i morse och eftersom jag inte hade nån tid att passa gick jag med henne till båten. Och fick en liten kort minitur i hamnen innan hon försvann i dimman. Tänk om jag hade kunnat lägga hela förmiddagen på att åka båt istället. Det var ju knappt en krusning på vattnet och jag hade haft toppensällskap. Nästa gång kommer hon inte undan. ;)
Jag ska möta upp en av tjejerna jag pluggade med förra terminen istället och sen blir det hem och fixa helgordning och planera in en god middag. Kanske skulle köpa hem ett gott vin med....

1 kommentar:

  1. Låter hur bra som helst:),. Själv jobbar man en timme till sen är de helg här med:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...