torsdag 9 maj 2013

Fynd, vindstilla och kräftor!

såna vill jag ha ;o)
Åhhhh jag njuter verkligen för fulla muggar nu! Jag kan ha balkongdörren öppen utan att frysa ihjäl! Underbart!!!

Dom två hål dom borrade i väggen igår gör nytta på en gång! Det minskade på draget från alla fönsterventiler och jämnade på så sätt ut temperaturen i lägenheten. Så jäkla skönt!!! Lägg sen till att det är sommarvarmt ute! Yeay!!!!

Idag har vi skickat i väg en överpackad Sebastian på långläger. Imorn ska Oskar iväg. Vi har dessutom varit iväg och köpt stövlar till Oskar så han slipper bli blöt om fötterna i helgen. ;o) Jag hade tur och fyndade en ny windstopperfleece till honom för halva priset med. Perfekt. Precis vad han behövde.

Här hemma har vi möblerat om lite. I alla fall tillfälligt. Kökssoffa och matbord har fått flytta ut i vardagsrummet. Vi har bjudit in Tonys familj på en liten kräftskiva! Mums!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...