onsdag 10 april 2013

Babbel babbel

Det känns inte som jag har så mycket att skriva om... Är mest skola,  trots och längtan efter våren just nu. Glasögonen är beställda och jag längtar.

Det är massor av fullt upp fram över. Mycket i skolan, båten ska bli sommarklar, grabbarna har en massa inplanerat bland annat en hajk i vindskydd om en och en halv vecka... Jag har lite skoj att se fram emot jag med. Jag ska gå på månadens bokklubbsträff. Det var länge sen jag kom iväg men nu ska det bli av. Tur att jag läser en massa i alla fall!

Nu, närmast väntar en dag i skolan. Jag hoppas inte vädret blir sämre än gråa moln. I alla fall inte förrän till kvällen. Är inte klädd för regn.  ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...