torsdag 24 januari 2013

Stämmer det verkligen!?

Jag är fundersam. Riktigt fundersam. Vår termometer visar -14 ute. Enligt värden ska den visa två grader för varmt så det ska vara -12 ute nu. Sladden till termometern hänger i luften en meter bort från väggen så det borde va en okej temperatur... Eller?!

På dagis var det -17,5 grader. Deras termometern hänger ganska nära husväggen. Ena fröken pratade om -19 grader. Det känns lite konstigt att det skulle vara 5 graders skillnad mellan dagis och hemma. Jag hade samma temperatur både före och efter lämning... Jag tror jag ska gå på magkänslan att det där med två grader för kallt är helt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...