onsdag 16 januari 2013

Nu får det vara nog!

Jag fryser! Men nu har jag tröttnat på det. För vi har frusit hela vintern. Nu får det vara nog. Ringde värden förra veckan. Vi fick elementen luftade. Men nä, det gjorde inte nån speciell skillnad. Grabbarna har fortfarande 15-17 grader i sitt rum.

Igår kväll ruttnade jag ut totalt. Kom på att vi hade en bilfläkt i skåpet så jag satte in den i grabbarnas rum en stund. Problemet med den är att den låter så vi fick stänga av. Dessutom drar den en massa el. Känns inte kul att vi ska få högre elräkningar för att värden inte sköter sitt jobb. Det räcker med alla pengar vi lägger ut på ljus...

Igår ringde jag värden igen. Det skulle komma nån och kolla temperaturen. Och kolla nåt i huset. Ingen knackade på här i alla fall. Så nu har jag ringt hyresgästföreningen som meddelade att det absolut inte är okej med så här kallt i lägenheten. Striden fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...