lördag 8 september 2012

Lite nytt och lite gammalt...

Det är fullt upp hemma och i skolan. Mycket att läsa plus att jag faktiskt börjar komma på hur jag ska räkna mina mattetal vilket gör att mer tid går dit...
Fullt upp med barnen med. Idag är första dagen på länge som vi faktiskt har suttit ner och pratat ordentligt utan att alla har bråttom. Riktigt mysigt!

Nu sitter vi i soffan. Den delvis nya soffan. Vi har kombinerat en gammal med en ny. Provisoriskt till nåt bättre dyker upp. Jag fick mig i alla fall en skön studielplats. :-)

Den nya soffan innebar lite möbling och då dök mina blockljus upp. Lördagsgodisshopping med Emilia gjorde att jag sprang på en ljusbricka så nu är jag såååå nöjd!!! Hittade inget vettigt i vintras när jag köpte alla blockljus. Till tända ljus, med ett glas vin i handen, har jag tittat på Dårfinkar och Dönickar med barnen. Åh vad jag tycker det är kul!!! Såna barnprogram i repris får mig att frivilligt titta på bolibompa. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...