torsdag 26 januari 2012

Noll ork och jag vill ha!

Orken är på noll just nu... Jag plockade lite leksaker på ungarnas golv imorse och var med och lämnade tjejerna på dagis. När vi kom hem satt jag still i soffan och vek tvätt. Det är ungefär vad jag har orkat idag.

Hostan är kvar, ibland riktigt intensiv, ibland bara lätt.
Jag har två hostmediciner men det känns som dom bara hjälper en kort stund...

Idag har jag dessutom haft ont i nacken. Eller det är mer sidan på nacken och sen ner mot skuldran. Vet inte om jag satt snett igår när jag satt med datorn i soffan på eftermiddagen...

På eftermiddagen idag rotade jag fram min vetekudde och den i kombination med en alvedon mildrade värken. Till nu... Får nog göra om det...

Jag önskar att jag hade en sån mysig filt som på bilden. Det är en filt med armar från Cool Stuff. Ser sååå himla skön ut. Funderar på om jag ska köpa en i sen födelsedagspresent till mig själv. Den måste ju bli perfekt att ha med i båten till sommaren med. :-) Frågan är bara vilken färg jag ska välja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...