onsdag 15 juni 2011

Livet här och nu då?

Jodå, sommarlov har vi här! Måndag och tisdag var alla barnen hemma och vi gjorde utflykter. Idag fick Emilia gå till dagis. Eller, hon ville det! Så nöjd! Men oj så trött hon var när hon kom hem.

Vi andra har mest bara varit. Grabbarna har varit ute en del.

Nu sitter jag och väntar på att Tony ska komma hem. Han hjälper sina föräldrar lite och skulle handla med lite chips och dipp hem. Min älskade!

Och så hoppas jag kunna få se lite av månförmörkelsen. Än så länge tycker jag mest att det är ett rejält solsken bara. ;o)

Och förresten, om det blir lite mindre med bilder i bloggen, deppa inte. Klicka på länken till höger som leder till dayviews. Jag tänkte försöka ta mig i kragen och lägga upp bilder där igen. Har startat med en massa bilder från helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...