söndag 17 april 2011

Härligt!!!

Jag, Oskar, Emilia och Malin är ute på gården och njuter av sol och värme. Det är så härligt att man äntligen kan bara vara ute på gården.

Igår hade vi en jättebra dag på skansen. Tänkte göra ett separat inlägg om det. Vi var borta hela långa dagen och kom hem till middagen.

Alla nöjda och lagom trötta. Själv somnade jag på soffan vid nio för att vakna riktigt pigg vid strax efter sex imorse.
Jag har en dag med mycket positiv energi. Har diskat och plockat och kokat kalops.

I ugnen står dessutom kvällens potatisgratäng och blir färdig.

En bra dag helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Låter härligt. Har varit och kramat på min farmor och lekt i trädgård med barnen....... Längtar så det knakar efter eget hus och uteplats. Men, men.

    SvaraRadera
  2. Lät som ni med har haft det härligt!!! Och jaaa, va underbart det vore med iaf en ordentig uteplats!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...