fredag 21 januari 2011

Skam den som ger sig!

Tror minsann jag glömde berätta vad som hände i onsdags morse...
När Tony och grabbarna gick till skolan möttes dom av plogbilen. Som plogade gångvägen till skolan. Och ALLA trottoarer utanför blev rejält och brett plogade!!! Så nu har vi säkra trygga vägar igen.
I en och en halv månad ringde jag och påpekade att det behövde plogas. Sen skickade jag ett mail på hur det sett ut. Då tog det ett och ett halvt dygn så kom plogbilen!
Känns bra att jag inte gav upp!

Idag får det bli ett vårdcentralsbesök för Emilia. Hon har hostat massor i natt och hostmedicinen är slut.

Måste ju berätta om Malin med. Hon har lärt sig att ta sig framåt nu. Hon drar sig fram. Sakta sakta. Så söt!

Annars idag är det städ och tvättvikning som står på schemat.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...