måndag 24 januari 2011

Liten måndagslista

Jag måndagslistan efter idé från JennyN.se för att peppa inför kommande vecka. Gör en du med vetja!

Idag måndag är jag glad för att
- jag fyller år idag
- lördagens kalas blev så bra!
- jag har så underbara vänner!!!
- jag har fått så fina presenter!
- Malin har börjat ta sig framåt på golvet.
- Emilia äntligen har börjat acceptera att ha toffsar i håret.
- Sebastian och Oskar har varit jätteduktiga på att hjälpa till i köket.
- min underbara man lagar så otroligt god mat!!
- gatorna utanför är plogade
- livet känns toppen!!!
- jag älskar min man och mina barn!!!!!!!! <3
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...