tisdag 28 december 2010

Dagens röst går till....

Hehe... Jag vill ju också vara med och se om det är nån mer än jag där ute som gillar min blogg. Och tydligen var det nån tävling inblandad med... Kika in och rösta du med på Årets blogg 2010!

Dagen idag har varit lagom seg och avslappnad. Har plockat lite här hemma. Tagit fram datorn som fick julledigt över hela julhelgen. ;o)
Handlat tillsammans med Emilia och varit på posten och hämtat paket. Var väldigt nyfiken på vad jag hade fått då jag absolut inte kunde minnas att jag skulle få hem nåt. Riktigt spännande! (Ja, jag älskar presenter, stora som små. ;o)
Det var ett Marabou-badlakan som jag vann i deras julkalender! Hade totalt glömt bort det. Emilia var den som fick bli lite extra lycklig när vi öppnade paketet. Hon har ingen egen handduk, som sina bröder, så hon fick chokladhandduken. Blev så glad så!!!

Malin har sovit en stor del av dagen men det hon har varit vaken har hon varit glad och nöjd trots feber och hemsk hosta.
Provade med att ge alvedon vid femtiden i samband med att hon fick en flaska för att somna. Vet inte vilken nytta den gjorde mer än att sänka febern. Hon somnade inte och sov som hon gjort innan i alla fall. Nu ligger hon på golvet och spottas  för fullt. Yups, hon spottar. Det är hennes nya grej.
Sebastian ligger bredvid henne på golvet och tycker hon är jätterolig när hon spottar och har sig. Vilket resulterar i mer spott och skratt.

Hittade några bilde på hur vardagsrummet såg ut innan jag möblerade om så här kommer dom!
Avslutar med att meddela att det snöar! Härligt!!! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...