tisdag 19 oktober 2010

Skit säger jag bara!!!

Vi fick en bra start på dagen och lämnade iväg barnen.
En timme efter att Emilia lämnades ringde dom från dagis. Hon har kräkts!!! FAN säger jag bara!!! 
Ungarna får gärna åka på alla möjliga sjukdomar men INTE magsjuka.
Jag har en hemsk kräkfobi och den är värre än värst nu efter graviditeten... Lagom roligt... INTE!!!

Men det va likadant det året Emilia var nyfödd... Vi åkte på magsjuka efter magsjuka. Vi som annars oftast klarar oss... Inte den vintern... Och nu har det ju gått tre år... Så det är väl dags igen... Speciellt som vi har dopet snart... Va ju likadant då...

Jaja... Uppdatering följer... Nu ska jag klä på Malin så vi kan gå handla nåt som är lite vänligt för Emilias mage sen....

*skit och piss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...