tisdag 26 oktober 2010

Jahapp... Då va det visst min tur att bli sjuk. Fick tokont i halsen igår kväll. Det värsta har släppt men jag har fortfarande ont och lite lätt feber...
Så jag sitter här och segar och tråkar. Mer orkar jag inte..

Idag släpptes biljetterna till Mammabloggalan 2011. Jag skulle såååå gärna vilja gå men det kostar 1200:- - 1600:- beroende på vilket paket man väljer och det ska betalas redan om ca 3 veckor... Med bara min inkomst att leva på fram till i slutet av januari finns det liksom inte att vi skulle ha råd... Jättetrist... Det kommer dit en hel bunt med julimammor, mammor jag lärde känna både irl och online när jag väntade Emilia!

Ja, ja... Vad är en bal på slottet.... Men nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp! Ut och shoppa med er. ;o)

Jag tröstar mig med lite blå tårta istället... Gjorde den till Sebastian igår när farmor och farfar var här och grattade honom i efterskott.

5 kommentarer:

  1. säg till om du vill låna ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill sååååååå gärna gå... Men det är mycket pengar... Jag får fundera lite till...

    SvaraRadera
  3. Men jag vill ha dig där ju ;-) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...