måndag 31 maj 2010

En bra dag helt enkelt!

Idag har varit en riktigt bra dag. Snälla fogar och inte speciellt mycket sammandragningar heller... Och lägg sen på en massa härlig sol på det!!!

Efter att alla barnen va lämnade på skola och dagis åkte Tony, jag och Sylvie för att titta till båtarna. Kändes lite skönt att komma ner men mindre kul att behöva åka hem igen. :-/ På väg till Årsta åkte vi förbi Handen för några ärenden, bla köpte Tony ett nytt batteri till min mobil så nu har jag en bra fungerande mobil igen!!! :o)

I övrigt har vi inte gjort så mycket mer idag. Hämtat barn och lagat mat... ;o)

Imorn är det koll på mvc! Ska bli spännande att ställa sig på vågen... Hittills står den ju på minus. ;o)
Funderar på att ta med Emilia och låta henne lyssna på hjärtljuden. Dessutom ska Sebastian på teater med skolan och Oskar till Tom tits med dagis så det kan ju va kul för henne med en dag med mamma.

Nu väntar csi! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...